Julen är över..

Jag har inte haft några julkänslor alls iår. Väldigt tråkigt, men det var mysigt att fira jul hemma hos farmor med familjen! :)

På Juldagen blev det middag med pappas släkt, vi var väl ungefär 40 pers där.. Väldigt påfrestande och jag mådde inge vidare så jag satt mest med barnen och såg Tom&Jerry. Tanken var att jag och Beatrice skulle ut också, men eftersom att jag skulle jobba dagen efter blev det ingenting av det.

Trodde att jag började 8.40 imorse så jag stressade iväg. men det visade sig att jag började 10. Jag och Crilla spelade betapet och självklart vann han. Jag är fan inte bra på Svenska alltså :P Klockan 4 fick jag äntligen gå hem och nu har jag nästan städat klart mitt rum. Sparar dammtorkningen och dammsugningen till imorgon. Men kläderna och allt annat är iallafall borta från mitt golv, så det går faktiskt att leva här nu!

Nu sitter jag och ser "good luck chuck".. kom dock på att beatrice ville ha ett nytt blogginlägg.. så då tänkte jag; "varför inte ge henne det?" så här älskling. här har du det!

Jobb imorgon 9-18. sen vet jag inte vad som händer. SKa iallafall på stan på fredag och försöka hitta några nyårskläder. Beatrice min älskling får hemskt gärna följa med mig.. nu har vi varit utan varandra ett tag..

på lördag blir det fjällen med gänget och jag ser framemot det.. de kommer bli awesome :D

nej, nu ska jag fortsätta se film.
pusshej


1 kommentarer

Bea

Yeyy :D

Ring mig på fredagis!

Datum: 2007-12-26 Tid: 17:24:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0