Onsdag

Jag jobbade 6 h igår vilket inte var så kul, men jag och christopher hade kul.. och jag ägde i betapet.. (?)

När jag kom hem la jag mgi i min säng och låg där hela kvällen helt slutkörd.. frågan är hur det gick till. Sen såg jag på good luck chuck.

Idag jobbar jag igen.. 9-18. det är jobbigt, jag är trött och slut. Men det är pengar.. det är ungefär det som håller mig vid liv.. Nu har jag iallafall lagt upp en plan så att jag kan spara så mycket pengar som möjligt inför England. Både fickpengar till i Mars och till flytten i Augusti eller September. Jag taggar iallafall så fruktansvärt mycket. kommer bli underbart.. och nu har engelsmannen börjat bli snäll igen.. haha. ja är sjuk

jag har iallafall gått och blivit kär..
Luke Pritchard är mina nya älskling. Jag har suttit som besatt på Youtube och kollat in the Kooks live framträdanden och deras intervjuer.. dom blir bara bättre och bättre för varje gång. jag tänker dela med mig detta till er.. :)

 <- my love.


del 1


del2

titta och dröm er bort <3


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0