Återigen Måndag.

Jag drömde konstiga drömmar inatt.. Vaknade i panik klockan 3 och sökte runt efter min mobiltelefon (?). Sen drömde jag dumma drömmar..

Höll talet imorse.. Det var läskigt och jag var jätte nervös. Men förhoppningsvis gick det vägen. Det är bortgjort iallafall.

Blev en vild debatt under Samhällsen då Robert provocerade en massa om kungen. Jag tycker kungen ska avskaffas, men det tyckte inte Robert och jag vart arg. Haha, tur att man kan diskutera som folk!

Skrev en Dejting annons med Soffan och Bollis på engelskan. Dom var väldigt kreativa och väldigt oseriösa. Vi gillade dom dock skarpt och det verkade våran vikarie också göra!

Gick på stan en snabbis med soffan och införskaffade snus. Sen åkte jag i en överfull buss hem till Ersmark där det bjöds på godmiddag och efterrätt.

Nu gör jag ingenting. Funderar på att gå och lägga mig snart. Ska ju trots allt sitta och skriva nationella i 5 h imorgon. Hoppas Soffan kommer ihåg att ta med sig ipod laddaren!

nu taggar vi jävel!


2 kommentarer

Soffan

DEN ÄR NEDPACKAD OCH REDO FÖR ANVÄNDNING! Du kan lita på mig.

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:22:19
malvin

jag brukar läsa din blogg så ofta som du länkar, förlåt att jag inte har kommenterat. känner mig lite elak. ska bättra mig! fin layout btw.

Datum: 2007-11-12 Tid: 21:56:09



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0