Godmorgon.

Idag är det Söndag och Fars dag. Gick upp tidigt idag för att jag skulle hinna med 11.10 bussen till stan så jag kunde hälsa på pappa. Ringde honom och tänkte fråga om han kunde hämta mig i stan. Då visar det sig att han har jour i helgen så jag kommer inte kunna träffa honom. Så idag firar vi Morgan istället och imorgon Papi.

I fredags hängde jag i Dalkarlså och såg Idol och Fredag hela veckan. Sen bestämde vi oss för att åka till Robertsfors där det var fest. Det var trevligt att träffa gamla bekanta. Kvällen slutade med att jag blev lite salongsberusad och vi åkte hem.

Upp tiiiiiidigt på Lördag morgon pga arbete. Sov inte många timmar den natten och det kändes i kroppen och i huvudet. Det gick dock bra att jobba, dock nästan skrek jag åt en man som var helt dum i huvudet! Efter arbetet gick jag hem och sov en stund. Sen gjorde jag mig iordning och gick till Magda. Vi stressade iväg till Ica där vi handlade och hemresan därifrån var oerhört spännande! haha. Samuel kom till Magda, Anton kom till Magda och Petter kom till Magda. Vi åt Marängsviss, Hade kamp mellan kvinnor och män, spelade "med andra ord" och kort.. Vi hade en riktig spelkväll. Vi var även ute och sladdade lite.. Anton bestämde sig för att gå hem först av oss alla pga att han skulle upp tidigt och jaga.. Efter kanske 20 minuter får Petter ett samtal från Anton som kört av vägen nedanför mig och behöver putthjälp. När vi kom fram insåg vi att den inte skulle gå och putta upp så Arne kom dit med traktorn och Sörvågs stannade och hjälpte oss. Bygdeå är som en enda stor familj! haha. det var kul! och händelsen dokumenterades av Magda.. ;)



Nu tänker jag lägga mig och sova en stund igen.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0