Tisdag.

Jag var vaken till klockan 04.30 igår. Åkte till skolan med 1 bussen och när jag väl kom dit vart det rep inför Ecce Homo. Hade Spanska också där vi skulle spela upp en Cafeteria scen.. ohyggligt spännande. Eller inte. har iallafall varit helt jävla död och har knappt kunnat tänka :S

Åkte hem till pappa, käkade middag, åkte till min morbror, fikade.. pratade och kom hem hit igen. Blev på dåligt humör för att jag inte kunnat snusa på hela kvällen.. Datorn och min säng var ockuperade men nu äntligen har jag en snus inne, sängen är bäddad och datorn är igång. Dock är det något fel på mitt internet och jag blir galen.

Imorgon är det jobb som gäller.. Och Gossip girl maraton med Magda.. eller maraton och maraton. Vi hinner typ se 3 avsnitt :P Men men, skit samma. Nice blir det iallafall..

Jag är trött. Och ikväll får det då fan i mig inte bli en lika sen kväll som igår!

Hejdå.



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0