blä

Det är sådana här dagar som får mig att inse hur tjejig jag egentligen är. Hur mycket jag tar åt mig och hur mycket jag vrider och vänder allting helt fel. Det måste fan va sant, jag söker verkligen saker att vara ledsen över. Varför kan jag inte bara få vara normal?

Och seriöst.. This is killing me! jag måste göra något åt det nu. Antingen skita i det och undvika det för ett tag.. eller ta mig i kragen och få det bortgjort. frågan är ju.. förmodligen blir det de första alternativet. Jag känner mig själv alltför väl.. Eller gör jag?

Jag har världens panik. Panik över skolan, panik över mitt jobb och panik över hela mitt jävla liv. När ska jag få känna lugn? PLEASE KILL ME!


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0