farmarn fyller systembolag

Dagen har varit så sjukt slö. legat i sängen hela tiden, sett på sicko och bara tagit det lugnt. Åkte in med Petter till stan och hamnade i världens bilkö! Tillslut tog vi oss iaf fram och mötte Jakke. Kollade på födelsedagspresent åt farmarn och såg en dödguldfisk. Efter inhandlandet av presenten åkte vi och köpte mat och käkade hos Jakke och slötittade på tv. Sen vart det fika för hela slanten hemma hos farmarn och samuel.. för farmarn fyller faktiskt 20 idag. grattis till honom! Han fick sig en massa fina presenter.. men min petter jakke och carlbergs var ändå finast tycker jag! Nu är jag sjukt mätt. Fick med mig en matlåda åt mamma med tårta också. Hon vart mycket glad.. och nu ligger nog farmarn på hennes + lista!

Jag är trött.. Sa se Heroes, läsa min nya upplaga av bild extra och sen läsa lite ur min bok. Imorgon blir det ännu mer slöerier.. fast jobb kl 17.

Peace out.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0