Fruktsallad.

Idag hade vi i princip bara intressanta lektioner, och detta är tack vare Eva-Lena och Lina. Underbara lärare.

Jag och Magda var på Iksu och tränade. Det var kul, men jag var helt slut. Jag kommer förmodligen inte kunna gå normalt imorgon, men det bjuder jag på. Det var skönt att få träningen gjord iallafall! Vi hade lite problem efter träningen och jag trodde jag skulle vara tvungen att gå hem. Men min mamma räddade mig, och Carlberg räddade mig med snus. Magda räddade mig även med vin.. när jag nu ska dricka den.

Efter det sket sig allt och nu känns det mesta helt meningslöst. jag är en mes, jag är förvirrad, jag är less och jag är.... ja, allt negativt. Helt jäkla sjukt. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra. Om någon bara kunde vara jag för en dag och fixa allt åt mig, så kunde jag sen gå tillbaka till mitt liv och ha sluppit göra dom där dryga sakerna.

Det kanske ligger något i det en person till mig sa; "Du söker saker att vara ledsen över". Jag lyckas alltid sätta mig i situationer där jag blir ledsen. Är det något jag dras till eller är det helt enkelt slumpen? I vilket fall som helst så blir jag så sjukt förbannad. Varför kan jag inte bara få lyckas någon gång? Få vara glad? Ska det vara så svårt? Förtjänar jag det inte snart?

Imorgon ska jag jobba, sen vill jag ut på krogen. Men jag har ingen att fara med, jag tar mig inte dit och jag tar mig inte hem. Hoppet är ute. Jag har en liter vin och ingenstans att ta vägen med den. Åh, den här helgen kommer bli så underbar. ELLER INTE!

Jag säger bara: FAN TA DEN HÄR SKITEN!
tur att min fruktsallad är god iallafall.


1 kommentarer

johanna

puss sötnos.

Datum: 2007-10-12 Tid: 18:04:00
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0