Imorgon är det Måndag igen!

image13image12


Igår vart det inte Nordmaling (eller Bjurholm som rätta stället var).. för jag fick inte plats i bilen. Jag var allmänt less och arg på hela världen igår också.. + att jag inte hade något att göra och var sjukt sugen på fest. Sebastian kom förbi. Vi köpte snus och sen for vi till gabbe där dom drack folköl. Jag hämtade min vinare och drack den. Sen drog vi vidare till stackars Linus och jag var rätt party. Ramlade av en stol och sen drog Sörvåg ner mig på golvet och Olle hällde folköl i mitt öga. Inte så kul! haha. Johanna och Peter kom till Bygdeå och vi åkte in till stan och snurrade runt innan vi åkte hem igen. Mamma var rätt party också.. hon var så söt! Och jag hade panik ett tag under kvällen då jag trodde Morgans bil blivit stulen. HAHA

Idag gick jag Magda och Petter till pojkarna runt 2. Vi krattade deras gräsmatta.. eller dom krattade och jag blev mest hånad och utskrattad. Tydligen var jag inte bra på att kratta (även fast jag tyckte det själv).. Visst min löv hög var inte lika stor som dom andras.. Men dom andra hade faktiskt bättre krattor! Så är det! Speciellt Magda med sin jäkla MONSTER-KRATTA! haha.

Efter krattningen åkte vi och handlade mat (eller Robert och Bo handlade mat), för vi krattare skulle bli bjudna på Tacos. Vi lagade mat och tryckte i oss en massa mat.. Svärling Robert Lundström Bea och Samuel var förbi också. Och även carlberg vart bjuden på mat, eftersom att han plockade bort löv högarna. Under middagen hade dom inte så trevliga samtalsämnen och man ville typ kräkas på dom allihopa.. Men jag fick i mig min mat iallafall.

Sen vart det film. "Catch me if you can", den är riktigt bra! länge sedan man såg den! Efter den var alla så trötta så vi for hem. Gick förbi Magda och läste artikeln hon ville visa mig.. och man börjar ju undra igen vad man ska ta sig till egentligen. Jaja, det löser sig.

Imorgon är det skola igen. Taggar jag? NEJ! inte det minsta :S


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0