Monster

Idag är jag ett monster. Det är inte så kul. Jag har pms och jag håller på att bli galen. Jag hatar att vara tjej. Så är det.. Min mensverk tar död på mig. Samhälls prov imorgon som jag inte kommer kunna göra, för jag kan verkligen inte koncentrera mig på någonting. Jag ska fråga om jag får skjuta upp det till Måndag. Då har jag hela helgen på mig att fixa det.

Carina var snäll idag och sa att jag skulle få lämna in argumentationsanalysen, argumentationstexten och krönikan när jag ville så länge det var innan lovet. Så nu har jag en stund på mig att fixa dom. Även fast även dom känns hopplösa. Skolan känns helt fucked up. Hur fan ska jag klara mig utan ett ig till studenten?

Och hela den här situationen gör mig less. Och allas olika åsikter gör mig förvirrad.
skjut mig.


2 kommentarer

johanna

jag tycker inte ens att du ska lyssna på allas olika åsikter (om du nu pratar om det jag tror du pratar om). du ska ju göra det som känns bäst, söta du.

Datum: 2007-10-09 Tid: 17:46:36
Blogg: http://ilky.blogg.se
Sofia

Vill du ha hjälp så finns jag här =)

Datum: 2007-10-09 Tid: 17:50:05



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0