Onsdag

image16

image17

(är dom inte lite små söta?)

Jag kan nu lugnt säga att paniken över spelningen den 30/10 börjar släppa. Dock är det grymt mycket som måste fixas och inte bara i Ung Företagsamhets kursen. Projektarbetet känns nästan som bortglömt men det måste vi ta tag i nu också. Men det här klarar vi. Jag tror på oss.

Skönt kändes det också när Sofia insåg att jag sett helt fel på schemat och att jag inte alls jobbade ikväll. Så jag var ledig. Dock tog jag inte riktigt tag i sakerna jag borde gjort. Etiken glömde jag bort där ett tag så den måste göras nu inatt.. lite små drygt eftersom att jag är grymt trött. Men... jag klarar det. (Det här är min nya grej.. intalar mig själv att jag ska klara saker.. hoppas på att det fungerar bara)

Såg landskamp med pojkarna ikväll. (besvikelse att sverige inte vann) och jag skrev även klart min krönika.. som ni kan läsa nedanför.. om det nu intresserar er.

Nej om man kanske skulle gå upp och panikplugga in om människosynen nu.. så man klarar provet imorgon bitti. Wish me good luck!

peace


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0