Somsagt, JAG HATAR MÅNDAGAR

Paniken idag var inte nådig. Etik prov på Torsdag. Spanska prov på Fredag, som egentligen ska vara nästa Fredag. Samhällsprov nästa vecka på Onsdag. Argumentationsanalys, Argumentationstext och Krönika till Fredag nästa vecka.. Kan någon skjuta mig snälla? Idag tänkte jag seriöst hoppa av skolan. Skita i allt och flytta in i en busskur på Vasaplan.. Men Bea stoppade mig.

Mogenhetsnivån på Samhällslektionen idag var inte hög. Jag och bea lekte med en pappersloppa och en fågel? som hon gjort. Vi tyckte det var riktigt kul, men det tyckte inte Robert. Herr mogen.

Rep vart det idag också. Oerhört seriöst. Roligast var nog random snubben som kom in, stirrade argt på oss och mimade "Vad i helvette?". Han var skum.

Nu är jag på jobbet. Jag är inte så taggad på jobb. Men som tur var så kommer Christopher hålla mig sällskap till klockan 19. Så då är jag bara ensam fram till klockan 8!

Måste förbi Dalkarlså och hämta krattan ikväll också, eftersom att den inte rymtes i Robert Lundströms bil igår. Hoppet?

Btw fick jag läsa en intressant artikel om min situation som Magda hittade. Vet inte om det gjorde mig så mkt klokare. Men trevlig var den iaf..

Bye



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0