Tisdag

Jag försov mig som vanligt imorse och fick springa som en tok till bussen. Idag var den dock 20 minuter sen, så jag missade den inte. Dock hade jag sluppit springa om jag hade vetat detta. Eller iofs.. hade jag vetat det så hade jag förmodligen missat den ändå. Dagen spenderades med Religion, Jazz i cafeterian, Repning och Spanska. mycket spännande.

Har fått övningsköra med Morgan idag, och han tyckte jag var duktig. Nu måste jag försöka ta mig iväg till pappa och övningsköra med honom och manuellväxel.. för att köra automat är faktiskt inte svårt alls.

Nu tänker jag äta choklad och se på The Notebook. Den filmen håller seriöst i alla väder och man mår bra av den. Hoppet om att finna sådan kärlek är dock borta sedan länge. Hoppet om kärlek är borta. Jag blir så less. Vet inte vad jag ska ta mig till. Jag önskar att man ibland kunde göra som Matt Parkman i Heroes, läsa tankar. Men bara ibland. Det hade varit skönt att få vara säker på vissa saker. Men som folk säger; "Tar man inga risker, kan man inte vinna." Dock är jag lite osäker på om det är värt att ta risken och förstöra något som jag värderar så högt. Jaja, det återstår ju att se hur allting slutar.


1 kommentarer

Magda

Det ordnar sig! puss

Datum: 2007-10-23 Tid: 21:40:18
Blogg: http://magie.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0