Torsdag

Skolan idag var rätt slapp... förutom då provet på morgonen som jag verkligen hoppas att jag klarade. Lämnade in Krönikan också (ännu en sak att stryka från listan) som Carina verkligen gillade.. Läste upp den för klassen gjorde hon också. PINSAMT. Sen hade vi diskussion på kulturhistorian. Jag slutade 11 vilket var skönt. Åkte hem, gjorde coup a soup - kyckling som smakade röf.. VILKEN BESVIKELSE. Såg gossip girl och sen gick jag till jobbet.

Här på jobbet har Sofia skvallrat om mig. Skickat min krönika till alla och sagt till alla att jag sjunger. Hm, jag är inte bara utsatt hos pojkarna.. utan även här. Christopher har jobbat med mig tills nu. Han var lite kul men dock dissade han mig ibland. Då vart jag sur.

Försöker få någon från Bygdeå att följa mig på x3m imorgon utan resultat. Behöver även ta mig hem vilket jag inte lär göra. DET SUGER ATT VARA JAG IBLAND..

och jag har huvudvärk. det är synd om mig. jag tycker om att gnälla.
PLEASE! KAN INGEN HÅLLA MIG SÄLLSKAP?



1 kommentarer

Sofia L

Inte mobbad. Jag är bara imponerad! =D

Datum: 2007-10-19 Tid: 09:19:41



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0