Torsdag!

Försov mig inte imorse och jag behövde inte springa till bussen vilket inte är vanligt. Hade etik där vi diskuterade varför människor är goda och varför människor gör goda handlingar.

Därefter hade vi studiegrupp där vi fick veta att vi ska få skriva vårat nationella B prov i Svenska på dator, vilket känns underbart. Då blev jag genast mindre otaggad.. (fast jag är fortfarande otaggad as hell!)

Efter det vart det repning i 3 timmar. Kaos och frustration. En stund var det kul, sen vart jag arg och sen skrattade folk mig i ansiktet och jag vart ännu argare.

Vandrade ner på stan med Viktor Erik och Beatrice. Jag Erik och Viktor käkade på Mias sen drog jag och Viktor ner på stan. Vi hittade Björn som följde med oss på jakt efter en mössa. När jag väl hittat en mössa inser jag att man inte får betala med kort om man inte har legitimation och jag har glömt mitt hemma, så jag fick fara hem utan mössa.

Ikväll jobbar jag. Har gjort klart sjöbo - vilket känns underbart. Nu är det bara Spelningen, Argumentationstexten, Projektplanen, Samhällsprovet, Talet, Religionsprovet, Nationella provet, Engelska C provet och Kulturhistoria inlämningen kvar. Nej, jag känner inte alls någon panik? Skjut mig är ni snälla.. (jag börjar bli emo tror jag).

Om 15 minuter får jag iallafall sluta vilket känns underbart. Då ska jag förbi en sväng i Dalkarlså sen traska hem med Carlberg.

Imorgon blir det kanske x3m om allt går sin väg. Har fått bort jobbet på Lördag så nu slipper jag oroa mig över det.. Skönt!

Jaja, back to work.. eller ja.. iaf göra något vettigare. För här ringer det ingenting >_<


1 kommentarer

Dennis

vad duktig du är som har jobbat idag emelie!

Datum: 2007-10-25 Tid: 20:47:57



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0