Hallådär.

PERSONLIGT:
Vad heter du: Emelie Sofia Westin
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Mamma hade bestämt sig sedan hon var liten.
Vart bor du: Bygdeå, Ersmark.
Hur lång är du: Jag är runt 1.80.
Hur mycket väger du: Sådant pratar man inte om.
Ögonfärg: Blåa
Hårfärg: Det är en blandning mellan blondt och orange.

KLÄDER:
Vad använder du just nu för jacka: En brun jacka från HM
Vad använder du just nu för skor: Mina röda, Mina svarta stövlar och mina ballerinaskor
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Jag vill ha hur mycket som helst.
Hur mycket köper du kläder för i månaden: Kanske runt 500-600 kr
Vad har du för jeans storlek: 30-31
Vad har du för skostorlek: 41
Vad har du för tröjstorlek: M-L/40-42

VILKEN PERSON:
Saknar du: Beatrice
Älskar du: Ingen på det sättet som jag tror menas.
Ser du upp till: Jag vet inte riktigt.
Förstår dig mest: Beatrice.
Vill du helst vara med just nu: Beatrice.
Är din bästa vän: Beatrice
Är din värsta fiende: ja, det kan man ju fråga sig.

SENASTE PERSON SOM:
Du pratade med: Emma här på jobbet
Du pratade i telefonen med: någon som hette petter (jobb samtal)
Du pratade på MSN med: Per
Du gick på bio med: Bosse, Robert, Robert, Farmarn och Samuel.. "The Bourne Ultimatum"
Du gick på stan med: Beatrice och Rasmus.
Du kramade: Min Moster
Du pussade: Ehm, Alexandra?
Som såg dig gråta: Cissi och Robert?
Gav dig beröm: Moster lena
Sa "jag älskar dig" till dig: Beatrice.
Sårade dig: hm, ja vem av dom kan det ha varit?

HAR DU NÅGONSIN:
Sagt "jag älskar dig" och menat det: Ja, absolut.
Bråkat med ditt husdjur: Ja, min katt och jag bråkar hela tiden. Vi hatar varandra.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: Nej faktiskt inte :S

ÖVRIGT:
Är du ensam nu: Nope, jag har Emma här som sällskap.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: Jeremy Kay - Have it all.
Vill du gifta dig: Ja, senare i mitt liv någongång.
Vill du ha barn: Ja, senare i mitt liv någongång.
Snusar du: Ja, alldeles för mycket.
Röker du: Det händer på fester och när någon bjuder!
Tar du droger: Nej! Aldrig provat..
Vad är du mest rädd för: jag är rädd för mycket!
Vilka kläder sover du i: Underkläder.
Vem hatar du verkligen: Jag vet inte om jag hatar någon på riktigt.
Har du varit kär: Ja.
Kör du bil: jag övningskör.
Har du ett jobb: Yes, Telecenter i Bygdeå.
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, jag klarar inte av att vara ensam.
Är du ett hälsofreak: Haha nej, verkligen inte. Men jag har börjat bli lite aktiv av mig.
Har du någon tatuering: Nej, men jag vill göra!

DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU:
Gråtit:  Nej.
Köpt någonting: Ja, godis och snus!.
Varit sjuk: Nej det tror jag inte...
Sjungit: Ja, högt och tydligt.
Sagt "jag älskar dig": Yes I have..
Velat säga till några att du älskar dem: Mja, det har jag nog.
Träffat någon ny: Nej.
Saknat någon: Yes indeed...
Kramat någon: Ja.

VILKEN:
Tidning läser du: Veckorevyn typ..
Buss åker du oftast:  Linje 12, 77 och 5.
Frisyr har du: Sliten.
Dag fyller du år:  1 December

SENASTE:
Film du såg: Brokeback mountain.
Låt du lyssnade på: Johannas självportätt
Sak du stal: Typ godis av någon..
Mat du åt: En pan pizza.
Dryck du drack: Coca cola


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0