blame it on me, im swedish!

image258

Idag har jag legat hemma i feber. Jag är less på att vara sjuk nu.. Imorgon måste jag pallra mig iväg till skolan, för då har vi PA100 möte.. Ehm, PA100 ska vara klart snart. Jag har panik.. BAJS!

Om 2 avsnitt har jag sett alla avsnitt av How I Met Your Mother. Damn, jag har legat i.. Hittade även en överraskning.. nytt avsnitt av OTH.. ska inte det komma imorgon egentligen?

Btw. jag har bestämt mig.. Jag ska beställa den gula klänningen i inlägget nedan. Måste bara visa den för mor först.

Ha det bra. Pusshej.


1 kommentarer

monica

Nu har jag(mamma)sett den, jätte fin:)

Datum: 2008-04-16 Tid: 11:52:44



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0