dags att sova

image273


Det blir en tidig kväll för mig. Eller ja, tidigare än vanligt. Brukar i vanliga fall inte lägga mig förrän 2 men ikväll blir det tidigare. Detta beror mestadels på att Wilf gick och la sig 10 vår tid och det är han är anledningen varför jag inte går och lägger mig i tid. Våra nattliga samtal är höjdpunkten på min dag. + att ikväll är jag på väldigt dåligt humör så jag kan behöva lite sömn.

Imorgon tas det itu med Projektrapporten igen. Har fått respons av våran lärare så nu ska det ändras saker som vi gjort fel. Kul.

Jag hoppas på sol imorgon.

Sov gott.


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0