middag med gänget

I lördags bestämde robert, sofie och bo sig för att bjuda bygdeågänget på middag. Det var en mycket trevlig idé tycker jag även fast jag kände att det kunde bli lite pinsamt eftersom att jag dagen innan bett robert dra åt helvette. Middagen var dock mycket trevligt och det var länge sedan jag skrattade så mycket. Jag Magda och Bosse blev på bushumör också och försökte hitta på onda saker att göra. Det slutade med att vi smulade knäckebröd i roberts säng.. Vi hade andra planer om vitlök och dylikt men där hejdade vi oss. Vi skickade även sms från Sofies mobil till Roberts där det stod lite olämpliga saker kanske. Jaja, kul var det iallafall och sådant borde göras oftare. Kanske när vårat kök blir klart. Inviga det med Bygdeågänget..

Efter middagen beslöt vi oss för att åka en sväng till Peter och Jan där några spelade poker. Vi gick även förbi Jennifer som hade fest. Tyvärr var det inte så mycket folk där och vi kände oss ganska malplacerade så vi gick därifrån efter en stund. Det pratades om att fara på fest i Bygdsiljum men vi bangade. Jag var fortfarande bakis och folk var trötta så vi for hem.

Ehm, fredagen var speciell också btw. Jag och magda bestämde oss för att supa oss fulla på mitt rum.. vilket vi gjorde, och det var kul! Dock vart jag lite dålig men det är sånt man får räkna med. Samtal till England ringdes också. Jag var hemsk men som tur var så förlät Wilf mig :)

Gårdagen spenderades på frasses och hemma i min säng. Slött.. Nu bär det av till Telecenter för jobb.

image251
väldigt ocharmig bild men skitsamma.
image252
Bosse och Magda lekte kära.
image253
Jag och Bo hade kul med Bosses mobil och kameran. Synd att Magda raderade våran "flyingphone" bild :(
image254
Bo och Robert
image255
Sofie och Robert behövde inte låtsas vara kära.. dom var det på riktigt.


här hittar ni 2 bilder från min och magdas kväll.. resten var inte så fina och videon vi spelade in lär vi aldrig visa :P


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0