Onsdag

Jag är sjuk. Fortfarande feber.. hosta är kvar och imorse höll jag på spy. INTE KUL!!!

Jag börjar bli jävligt less på folk som ska gå runt och snacka bakom min rygg. Visst, det må hända att folk kan tycka det är konstigt att jag skaffat pojkvän i ett annat land.. Men jag tycker att ni ska vara glada för min skull. Jag har faktiskt inte varit såhär glad på hur länge som helst och att ni missunnar mig detta gör mig förbannad. Vad hände med att vara glad för sina vänner och stötta dom? Det finns ingen i Robertsfors som vet hur man gör det tydligen.

Jag är iaf lycklig.. och jag kommer bli lyckligare när jag får åka tillbaka till Greenfield och Wilf igen. Det blir av i maj.. vilket datum är dock obestämt.. Tänkte åka 7-11 maj men då ska jag vara gisäll modell åt Jennifer och kan inte dissa henne. Men jag löser det på något sätt.

Kunde inte somna förrän 5 imorse pga hosta. och jag tackar gudarna för att wilf var uppe och höll mig sällskap.. Han sa en massa lugnande saker också. TACK.. och tack till johanna för min nya design :D

Nej nu ska jag försöka göra frukost och sen se serier.

image242





































jag och wilf i parken i London.. jag är en sann konstnär jag vet!


2 kommentarer

Johanna

dessa robertsforsbor är verkligen patetiska!

Datum: 2008-04-02 Tid: 14:21:16
Blogg: http://ilky.blogg.se
malvin

jag är jätteglad för din skull, emelie. du är så söt så jag vill äta dig.

Datum: 2008-04-02 Tid: 16:04:55
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0