Thursday

Jag vart hemma från skolan idag också då jag inte fick mig någon sömn pga min hosta. Men imorgon ska jag fanimig dit. Vare sig min hals är bra eller inte.

Har bara legat i sängen idag och sett på Men in trees. Ätit glass och druckit cola light. Jag är lite ledsen för att jag inte pratat med Wilf alls idag.. Han verkar vara bortsprungen. :( Jaja, jag får helt enkelt vänja mig. Jag menar.. folk har faktiskt ett liv även fast inte jag har det.

Nu ska jag slänga igång ett avsnitt av How i met your mother. Eftersom att det inte finns några nya avsnitt av mina serier så tänkte jag testa den här serien efter att johanna tipsat om den :)

Vad händer i helgen? :O


Och btw.. banken imorgon för att kolla över pengarna på mitt sparkonto.. och går allt vägen så sitter jag förhoppningsvis på ett plan till England den 23 april :)


1 kommentarer

Johanna

oj, 23 april. det är snart :)

Datum: 2008-04-03 Tid: 21:38:06
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0