Tisdag.

Solen skiner och humöret är faktiskt på topp, även fast jag sitter på skolan och försöker få någon ordning på projektrapporten. Den ska in på fredag och vi är typ inte ens nästan färdiga. Men vi kämpar på jag Bea och Viktor.

Träffade far idag på vägen till skolan. Har inte sett honom på 4 veckor så det var trevligt att se hans ansikte.

Ikväll är det pluggande som gäller.. Projektrapporten tar upp all tid och ger en panikångest. Men när den är klar på fredag får man andas ut.

Lov nästa vecka! Det känns helt underbart :)

btw, kul att så många vill vara med och tävla om designen :)



2 kommentarer

Johanna WP

Får det lov att vara en glass på apberget lite senare i eftermiddag?

Datum: 2008-04-22 Tid: 14:35:44
Blogg: http://ilky.blogg.se
Lollo

skäönt att ha lov..

Datum: 2008-04-22 Tid: 15:22:40
Blogg: http://www.confessionsbyme.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0