tisdag

Det är skönt att vara ledig från skolan kan jag lova. Vakna sent och inte göra någonting. Jag såg när jag vaknade att ett flertal nya avsnitt av mina serier kommit ut. Gossip girl, One tree hill, how i met your mother och greek. Har just avslutat gossip girl avsnittet. kärlek till den serien.

Om ett par timmar eller ja, iaf 2 ska jag in till stan. Jag, Johanna och Alexandra ska äta middag tillsammans, fara på bio och sen röka vattenpipa och mysa :) Vi ska se definitely, maybe. Den verkar bra.. jag gillar romantiska komedier.

Imorgon är det valborg. Jag jobbar 17-20 och efter det ska jag till pojkarna och festa. Det kan nog bli riktigt trevligt, och sen är det nära hem. Hade dock gärna åkt in till stan också men.. skitsamma.

Nej nu ska jag se one tree hill och sen göra mig iordning.

puss hej
wilf <3

I can promise you its nice to be free from school. Wake up late and not doing anything. When i woke up i saw that several new episodes of my favourite shows is out. Gossip girl, One tree hill, how i met your mother and greek. Just finished the new gossip girl episode. I love that show.

In a couple of hours. well at least 2, im going in to town. Johanna, Alexandra and I are having dinner together, going to the cinema and then we're gonna smoke shisha and just be :) We're gonna watch definitely, maybe. Seems like a good film.. and i like romantic comedies :)

Its Valborg tomorrow. I work 17-20 and after that im going to the boys to party. Think it can be really nice and its close to home. Would have been nice going in to town too. but whatever.

Gonna watch one tree hill now and then get ready.

xxxx
wilf <3


1 kommentarer

Johanna WP

haha, jag älskar att jag genom dig får veta vilka serier som kommit ut. puss på dig!

Datum: 2008-04-29 Tid: 14:13:19
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0