Företagande..

Igår kväll när jag gick ner till köket för att hämta diet coke så kom Rob och Carol hem efter en kväll på puben. Carol var full och glad och ville att jag skulle provsmaka hennes nybakta bröd. Jag hade redan gjort det och berättade hur gott jag tyckte det var.. Hon började prata om att det kankse är det vi borde göra. Öppna ett eget företag och sälja bröd till folk osv.. Jag sa att Wilf ville starta en trädgårdsfirma och hon var taggad på den idén för hon är väldigt intresserad av det också.

Allt är så oklart för tilfället. Vad händer egentligen i Oktober? Wilf vet inte om han ska fara till Universitetet eller inte eftersom att han inte är säker på att det är något han vill göra och han vill inte inse det efter ett tag, hoppa av och sen ha en massa skulder. Så vi får se om jag flyttar eller inte.. Jag hatar att inte veta och jag hatar att vara arbetslös.. Så eget företag är kanske något man skulle startat?


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0