hometown glory

Förlåt för dålig uppdatering.. Speciellt till dig Johanna som verkligen tyckte det var på tiden att jag uppdaterade den haha.

Händer ingenting speciellt här i Greenfield. Vi har mest suttit hemma framför varsin dator, sett på film, och så. Var in en sväng till Manchester igår för att hitta skor åt pojken.. Han hittade supersnygga Fred Perry skor.. Jag tar kort på dom när han inte har på sig dom (är på jobbet) :P Jag fick med mig ett par solglasögon från Primark.. £2.. vilket kap liksom! :)  Vi har hängt rätt mycket på The Wellington också.. Den lokala puben. Där har vi druckit lite öl och spelat biljard.. Mycket mysigt.

kvällen har spenderats med middag, datanörderier, lyssnat på underbara låtar och nostalgi låtar och nu ska vi se på Sweeney Todd och äta popcorn.

Imorgon ska jag storhandla med Carol och göra en storstädning i rummet.. Det ser rent ut sagt förjävligt ut här :P

Nästa Fredag åker dom iväg till Frankrike så vi har 10 dagar hemma här ensamma. Skönt.. Hoppades på att Alex skulle komma då men tyvärr inte :/ Om någon annan är sugen på att ta en sista minuten hit då så är dom mer än välkomna.. (COME ON, DO IT! :P )


här kommer bilder från där jag jobbar btw.. haha det är hemskt :P



jag vet inte om ni kan se såpbubblorna på den här bilden.. men hon har iallafall en såpbubbelmaskin som jag måste hålla koll på hela tiden så inte bubblorna tar slut :P

Pieces of Paradise



6 kommentarer

Johanna

HAHAHAHAHAHA!

vilket jäkla ställe du har hittat!

Datum: 2008-08-06 Tid: 01:49:25
Blogg: http://ilky.blogg.se/
mamma

Jag tycker det ser mysigt ut;)

Datum: 2008-08-06 Tid: 18:41:06
Julia

Första gången jag kommenterar.. haha



du har en bra blogg och den där affären verkar AWESOME!

Datum: 2008-08-06 Tid: 22:53:46
malvin

vafan. jag tycker också det ser mysigt ut. håller med din mamma!

Datum: 2008-08-07 Tid: 17:54:31
Blogg: http://fuckmeup.blogg.se/
jennyes

hahaha skönaste stället ja sett på länge emelie!!;D

Datum: 2008-08-08 Tid: 03:25:16
Linn

Haha, men herreguud :P .. Charmigt ställe ;) .. btw. hur gåre för dig där borta, fina fisken?

Datum: 2008-08-08 Tid: 14:36:11
Blogg: http://linnorlin.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0