houseparty

Vi hade fest har hemma igar. var inte sa manga har eftersom att halften av ganget ar pa semester.. men vi blev 8 pers iallafall vilket var valdigt lagomt. Vi drack alkohol, spelade blackjack, lyssnade pa musik och hade det allmant trevligt.. Alla pojkar bestamde sig for att sova har sa vi var 7 personer i varat lilla rum. behover jag saga att det var svart att somna? tva smog ivag till carols sang dock sa det blev lite lattare.. kul var det iallafall.. dom pojkarna ar galna!

huset ar  ett bombnedslag idag och vi har mycket att gora. wilf ar dock inte hemma utan ar hos digsy och hjalper honom med football manager sa jag tog en liten paus fran stadandet.

har hjalpt johanna med att designa en blogg.. jag gillare och jag borjar bli battre pa det. synd bara att jag kan designa headers och inte hela designen.. for annars kunde jag ocksa borja designa at folk :)

jaja, nu ska jag diska bort och dammsuga nedervaningen innan wilf kommer hem.. blir mys ikvall med brasa i eldstaden, film, godis och cola light.. precis som vi vill ha det :)

ska forsoka fa tag pa lite bilder som togs igarkvall ocksa.. aterkommer med det.. tillsvidare har ni en bra lat har.. ett lokalt band harifran :)



3 kommentarer

Joakim

JAAA,eller hur!!, det är jätte jobbigt! :S

Datum: 2008-08-17 Tid: 18:18:04
Blogg: http://laang.blogg.se/
Joakim

JAHA!; det visste jag inte! Vad roligt! :D

Datum: 2008-08-17 Tid: 18:24:20
Blogg: http://laang.blogg.se/
Joakim

JAHA!; det visste jag inte! Vad roligt! :D

Datum: 2008-08-17 Tid: 18:24:20
Blogg: http://laang.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0