Lördagen

Jag jobbade 3 timmar på lördagen. Jag sprang ärenden och satt på ett café och skrev "pieces of paradise" på kanske 500 papperspåsar. behöver jag säga att jag älskar mitt jobb? fyfan, jag vill ha ett nytt. När hon bad mig köpa glass och grejor åt henne smet jag in på co op, fyllde i en jobbansökan och lämnade in den. nu får ni hålla tummarna för att dom återkommer till mig..

Det var Yankees weekend här i helgen.. detta är någon hyllning till något krig eller något och folk klär ut sig till amerikaner så som dom såg ut under kriger under 40 talet typ. var rätt häftigt faktiskt..

Vi hade tänkt spendera kvällen hos Adam för att se film och dricka lite.. men eftersom att regnet öste ner, vi inte hade ätit middag och vi inte orkade gå hem i regnet efter filmen stannade vi hemma. Jag spelade lite the sims 2 och sen såg vi på little britain.. en tidig och lugn kväll helt enkelt :)


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0