Onsdag

Idag har jag inte gjort nagonting alls. Wilf har varit och jobbat och jag har varit slo.. nu ar han dock hemma, ligger i sangen och ar en trott liten pojke..

Ikvall ska vi ivag med digsy pa en pub for han fyller 18 idag.. fira lite med han och hans kompisar.. vi ska dock fira pa riktigt pa fredag da vi ska till manchester och ga ut pa klubbar.. det blir mys.. med tanke pa att jag inte har sa mycket pengar ska tydligen wilf bjuda mig.. han ar sot han :)

jaja, har inte sa mycket att skriva just nu.. men vi hors sen.
pusshej


2 kommentarer

Malin

Hej tänkte sluta lurka i din blogg och lämna en liten kommentar at last. :) Är 19 år och bor i Newcastle. Alltid kul med fler svenskar i England.

Datum: 2008-08-27 Tid: 20:17:33
Blogg: http://piccadillytears.blogg.se/
mamma

Din lilla lurendrejare;) men tack snälla, det var den bästa överraskning som jag någonsin fått puss älskar dej

Datum: 2008-08-30 Tid: 14:49:03



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0