Simply drinks

Inne på Simply Drinks jobbar en tjej som alltid pratar med mig och Wilf när vi är där.. En dag sa hon att hon skulle sluta och att hon tyckte jag skulle skynda mig in med ett cv.. Så jag gick dit idag, och eftersom att jag inte fick säga att hon skulle sluta eftersom att chefen inte visste om det så försökte jag göra det lite diskret. Hon sa dock att dom hade en ledig plats och att hon skulle höra av sig och frågade om jag kunde komma på intervju när som helst.. Så håll tummarna för mig :) visserligen bara 12 h /veckan.. men bättre än ingenting :)

pusshej


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0