Fodelsedagen

I mandags firades min 19 ars dag. Jag gick till puben efter jobbet och blev bjuden pa lite ol. Spelade biljard med Adam och sen gick vi hem och kakade kottbullar, potatismos och graddsas, och till efterratt kladdkaka :)

Jag fick;
1000 kr av farmor
en rod halsduk av adam
ett jatte fint halsband av wilf
en ikea kokbok, svenskt godis och pengar till min frisorstid av carol & rob
och en typ "fjallraven" mossa av wilfs pappa som ar supervarm och mysig :)

Hade en supermysig kvall. Tack liksom :)

nu taggar vi hemresa under jul :) 2,5 vecka kvar!


2 kommentarer

Johanna WP

Jag längtar SÅ mkt tills du kommer hem!



Ang designen, så är vi ju typ aldrig inne på msn samtidigt. Därför mejlar jag dig headern lite senare ikväll :)



Pusspuss

Datum: 2008-12-03 Tid: 20:50:55
Blogg: http://ilky.blogg.se/
malvin

woho :D

Datum: 2008-12-04 Tid: 15:40:13
Blogg: http://fuckmeup.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0