Fredag

Igar var jag ledig pga att det skulle komma sno, men det gjorde det inte. Sa jag var ledig bara for att engelsman ar korkade.. betald ledighet for ingenting tackar jag inte nej till.

Vaknade inatt av att jag grat efter en mardrom. brukar inte handa, men den kandes sa otroligt verklig sa det gick inte att gora nagot at det. Som tur var hade jag wilf bredvid mig som jag kunde krypa upp hos och som fick mig att ma battre. jag hatar mardrommar

Wilf jobbar och jag sitter har. Ska strax gora mig iordning, men forst ska jag lasa ett kapitel ur den tredje boken ur Twilight serien.. "Eclipse". Ni som inte last dom borde verkligen gora det. helt underbart.

Ikvall blir det antingen en lugn kvall eller aka in till Oldham och klubba. Vi far se.

Vi hors


2 kommentarer

mamma

stackars dej, men tur du har wilf:) puss älskar dej

Datum: 2008-12-06 Tid: 10:05:00
L I N D A . L

är du i england? =O

Datum: 2008-12-06 Tid: 15:14:27
Blogg: http://lindaass.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0