Onsdag

Jobbet i veckan gar sakta och ar trakigt.. Jag tror det beror pa att jag vill komma ivag sa fort som mojligt men tiden maste ga sakta for att jag ska bli overvant och irriterad haha. Nasta vecka bar det av till Sverige och jag ar taggad, wilf likasa :) Tanken var att Carol skulle skjutsa oss till flygplatsen pa fredag morgon innan hon borjar jobba men idag sa hon att hon bokat in oss pa hotell sa vi aker dit pa torsdag kvall och far sova pa hotell till fredagen. Underbart tycker jag :)

Har fixat julklapparna till alex, bea, johanna, lillasyster, mina kusiner, mamma, morgan, rob, carol, mick och wilf. kanns underbart tycker jag.. eller ja.. nagra ska kopas pa lordag men vi vet iaf vad som ska kopas sa allt ar lugnt :)

Snart bar det av till Wilfs pappa for middag. sen ska wilf jobba, sa jag ska se lite gossip girl och lasa lite ur breaking dawn :)


dar vi ska bo :)


1 kommentarer

mammsen

Ser mysigt ut... va kul

Datum: 2008-12-10 Tid: 19:21:02



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0