Sista dagen pa aret

Nu har jag varit sa dar ruskigt dalig pa att uppdatera och jag ber om ursakt. Men jag forsokte spendera sa mycket tid med familjen jag kunde nar jag var hemma i sverige och sen har det egentligen inte hant sa mycket har i england..

jaja. Sverige var underbart. Vi at julbord med hela pappas familj, sag pa bio med bea jonathan och sebastian, fick en overraskningsfest av kornelia och ida, firade jul med mamma, at tacos med pappas familj, busade med ida, forfestade hos johanna, julklappsutdelning, ut pa corona, taxi hem (vilket var ett helvette), och mest bara myst med pappa och med mamma.

Resan hem var ett helvette dock. Vi akte med en buss till Sundsvall och varat tag fran sundsvall skulle ga klockan 23.40 och vara framme i sthlm klockan 03.53 vilket gav oss 50 min i sthlm innan varan flygbuss gick. Men tror ni taget var i tid? nej.. vi anlande klockan 05.00. missade varan sista flygbuss. Sj bokade taxi at oss som aldrig dok upp sa till slut fick vi panik och var tvungen att ta en taxi som kostade 1700kr till flygplatsen och dar var i 5 minuter innan checkin disken stangde. Jag var arg kan jag lova.

Vi kom iaf fram till Liverpool dar Carol hamtade oss. Spenderade hela dagen sovandes :P
Vi har lart Carol och Rob plump som vi spelar varje kvall nu och i forrgar kakade vi ocksa en underbar middag bestaende av kina mat :) Igar akte vi in till Manchester dar jag kopte skor, ett par jeans, ett halsband och orhangen.. allt utom jeansen ska baras ikvall pa nyar :P

jaja, inte sa intressant.. men en liten uppdatering iaf..
nu ska jag vacka wilf som sover som en stock


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0