Sondag

Helgen har varit ratt lugn. I fredags at jag och wilf pa restaurang efter han slutat jobba.. Sen gick vi hem, at glass och sag pa Batman the dark knight.. javligt bra film.

Igar var vi inne i manchester och kopte de sista julklapparna som ska inhandlas i england.. Vi ska fira jul har pa onsdag eftersom att vi aker pa torsdag sa vi inhandlade carol, wilfs pappa och robs julklappar. Efter det akte vi hem, wilf for till jobbet och jag for dit och drack med rob och hans jobbarkompisar som ar fran poland. Wilfs pappa kom forbi ocksa sa jag pratade lite med honom.

Idag har vi mest bara varit hemma. Gick och handlade och handlade fodelsedagspresent till rob som ar 45 ar idag. Han fick 4 burkar carlings (ol) och 20 cigaretter. Han var lycklig haha.

Nu har vi just atit. Jag ska lagga mig och lasa lite, sen sa blir det att hoppa i sang. Sista veckan innan Sverige och 2 veckors ledigt :) Vi hors.


I fredags fick jag en blasa pa mitt finger efter att ha jobbat med airfresheners. Jag var ledsen och den gjorde ont. Nu har jag sprackt den dock och ar glad.. da vet ni..


jag igar

julgranen ar uppe och dar sitter 45aringen :P


2 kommentarer

Anonym

va fin du är på kortet puss

Datum: 2008-12-15 Tid: 11:15:01
Rebecka

Sikken MiniTV! :O

Datum: 2008-12-15 Tid: 21:26:43



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0