ändrade planer..

image207


Planerna om en släktkväll ikväll vart ändrade då en buss krockade med en lastbil mellan sörfors och klabböle (eller vart det nu var). Både min käre far och min käre farbror var tvungen att fara iväg och jobba.. (bärga de stackars fordonen).. så det blir en kväll på rött istället med Viktor och Erik :) Ska försöka få med mig johanna ockås.. får väl se hur det går. :)


Jobb 9-14 imorgon. TAGGA! jag har iaf med mig världens godaste matlåda :)

(och jag ber om ursäkt för webcam bilderna. Men jag har inte orkat ladda min digitalkamera)


1 kommentarer

johanna

du är så SJUKT lik lina på den där bilden! :)

Datum: 2008-02-16 Tid: 14:30:40
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0