äntligen fredag

image229

Idag när jag anlände på skolan möttes jag av den här i våran korridor. Nu har nedräkningen börjat och nu måste jag ta tag i saker och ting så jag kan ta del av denna underbara dag som är 103 dagar bort. STUDENTEN! Det ska bli så underbart.

Ikväll är jag hos Johanna med Bea och Alex. Vi röker vattenpipa och ska iväg till Rött sen.. Sen blir det x3m och riff raff ruff. Kommer bli en kul kväll hoppas jag :)

Dags att röka vattenpipa och vara social..


Btw, Wilf är bäst. haha


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0