cloverfield och alexandra

Dagen spenderades hemma hos alexandra där vi mest var bakis och slöade. Pappa kom och hämtade oss och vi for till Ersmark där vi käkade middag och min lillasyster var galen! Vi drog sedan till Mariehem där pojkarna förfestade och sedan ner på stan. Anlände på vasaplan kl. 21.38 och våran bio som vi skulle se började 21.30. Vi kutade dit. Köpte vårat snacks och biljetter. Som tur var så satt vi längst ut på raden och biosalongen var inte stor så vi slapp störa så många. Missade dock inte många minuter vilket var skönt.

Vi såg iallafall Cloverfield. Den var faktiskt bra tycker jag. Dock läskig. Jag och Alexandra satt och höll handen ibland och jag hade små panik. Men helt klart sevärd. Jag blir dock alltid paranoid av sådana där filmer. (som om ett jätte monster skulle komma och attackera Umeå? haha Noway)

image221


Jaja, nu är jag iallafall hos pappa. Fick samtal om att min käre vän Bo hade lite problem så jag fixade skjuts och så.. men som tur var behövdes det inte så jag slapp betala en massa pengar. (ibland är jag faktiskt ganska snäll.)

Imorgon blir det kalas hos Kornelia och sen blir det väl hem och försöka göra lite läxa.
See ya


1 kommentarer

johanna

nåja, det är mer än vad DU har gjort med designen på sista tiden ;)

Datum: 2008-02-24 Tid: 01:46:39
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0