Fruktansvärda lördag.

Idag mår jag som jag förtjänar.. alltså förjävligt. Är på jobbet och det enda jag kan tänka på nu är att jag vill få i mig min goda mat så att jag får något i magen. Jag vill även hem och sova.. Blev väl ca 3 h sömn inatt. Jag hade dock en mycket trevlig kväll. :)

Vad lärde jag mig då?
1. Man borde verkligen inte dricka kvällen innan jobbet.
2. Hemmagjort vin och brännvin är inte en bra kombination.. (det stiger rätt till huvudet dock.)
3. Jag borde verkligen festa med Johanna oftare.. (vi har bättrat oss :)
4. Jag ska aldrig ALDRIG mer säga att jag ska vara nykter.. för jag håller det aldrig.
5. Jag tål inte nikotin längre.. Får mig bara att må illa.. (kanske ett bra tecken?)
6. Jag ska aldrig prata med poliser på fyllan och för gudsskull inte halka framför dom när jag står och predikar om hur nykter jag är..
 7. Jag ska aldrig skicka engelska sms på fyllan.. jag skämmer bara ut mig. Och ska jag mot all förmodan skicka så bör jag ju komma ihåg vad jag skriver också.

Jaja, nu ska jag sitta här och tycka synd om mig själv och vänta tills 12.35 då jag får äta min potatisgratäng och fläskfilé inlindat i bacon med vitlöksgegga. Jag ser framemot att sätta tänderna i det.

Peace



1 kommentarer

johanna

haha, du är ju sötast i landet.
helvete vilken lyxmat. nu blev jag hungrig, i bästa fall har jag ngn limpa & gammal salami i kylen :D

Datum: 2008-02-16 Tid: 11:41:38
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0