haha så mycket hemskt..

Nu är jag hemma.. varit dryga 8 timmar på jobbet men jag fick ju iallafall pengar.

Min mamma och Morgan har också kommit hem nu. Skönt, det har varit tomt i huset utan dom. Jag började fundera på hur det ska gå för mig när jag flyttar hemifrån :P Mamma tyckte jag såg hemsk ut också.. för jag hoppade in i duschen, och sen när jag skulle upp på mitt rum bar jag på en folköl och mackor.. hon tyckte jag såg ut som en alkoholist.. haha.

Ikväll ska jag se Into the Wild hade jag tänkt. Den sägs vara underbar så.. varför inte ge den en chans? :) Jag lär ju bli kär som petter sa.. yeay.

image200


4 kommentarer

Hedvig

ååh, det ser så härligt ut när han sitter där på busstaket, man blir så glad XD

Datum: 2008-02-10 Tid: 21:47:30
Blogg: http://heddanz.blogg.se
Pontus

var pâ eurotrip med en sâdan buss en gâng, 53 ârsmodel! vi blev stoppade av polisen i tyskland eftersom batteriet till bussen hade lossnat och drog i asfaltet sâ gnistror flög! ^^ de var grejer det!

Datum: 2008-02-11 Tid: 17:49:26
Blogg: http://ligo.blogg.se
Din älskling

Föll du för filmen?

Datum: 2008-02-11 Tid: 18:12:02
Johanna

Tack så mycket ;)

Datum: 2008-02-11 Tid: 19:25:30
Blogg: http://krakunge.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0