It seems that I dont know how to say goodbye.

Imorse vaknade jag först uppa v Johannas bitchiga katter som busade med varandra och gick lös på soffan jag låg på. Sedan vaknade jag klockan 11.45 av johannas ljuva stämma. "Emelie, du börjar om 45 minuter. Ska inte du gå upp nu?"

Jag traskade iväg till skolan och satt på samhällslektionen där Mats gick igenom om lån och grejor, visserligen intressant att veta vad man ska och inte ska göra.. men lektionen var alldeles för lång. Sen skulle vi planera en presentation som vi ska ha nästa måndag i grupper. Jag och Bea hamnade med dom 2 konstigaste människorna jag vet. Man kände att hoppet for ur en. Jaja.

Engelska sen då.. försökte skriva på Short storyn men det gick inte så bra.. Måste skriva om den lite så att jag har något att skriva. Den ska dock vara inne på fredag, så jag börjar få lite lätt panik..

PÅ ONSDAG SKA JAG ÄNTLIGEN FÅ FÄRGA MITT HÅR! åh, jag längtar.. my hair is a total mess!!



Jag känner mig som en toffel. Så jävla patetiskt alltså. Jag önskar jag kunde låta bli men jag kan inte. >_<


JAG VILL TILL ENGLAND OMEDELBART OCH BUMS!
image217


2 kommentarer

johanna

toffel?

Datum: 2008-02-19 Tid: 00:17:50
Blogg: http://ilky.blogg.se
rasmussss

men okej, det kanske inte händer så mycket. men det kommer

Datum: 2008-02-19 Tid: 10:30:29
Blogg: http://rasmusss.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0