Onsdag

Tog en sovmorgon imorse eftersom att jag inte skulle göra Kulturhistoria provet. Det var en bra start på dagen. Busschaffuören från Bygdeå till Sika var mycket trevlig och ville prata en massa med mig, så jag satt i trappen hela vägen fram haha. Sen hade jag ingen tia på mig så egentligen skulle jag inte fått åka expressbussen till stan, men resvärden var snäll och lät mig åka gratis, sen var bussen full också så jag fick sitta i affärsklassen och på tvn visades "She's the man" underbart! :)

Blev inte så överdrivet mycket gjort på skolan, men lite fixade vi inför mässan. Resten får vi ta tag i på fredag.

Jag sitter på jobbet nu. Skulle egentligen jobba till 8 men eftersom att jag är alldeles för snäll ibland så ska jag nu sitta här till klockan 9. Då ska jag hem och se nya One Tree Hill.. skulle kunna skriva att jag ska sova efter det.. men vi alla vet att det förmodligen inte kommer hända.

Var på fruktansvärt dåligt humör igår btw.. och saker och ting vart inte bättre när folk beter sig som idioter. blä på dom. Idag är jag dock glad.. lite trött bara.

Jag beundrar vissa i min umgängeskrets som är så starka.. Jag önskar jag var lika stark. Mina tankar är dock med dig, och jag hoppas att allting blir bra!

Hejsvejs



1 kommentarer

johanna

älskling, din design ser konstig ut i explorer. din bild på sidan är för stor, så hela sidomenyn har hamnat längst ner!

Datum: 2008-02-07 Tid: 12:33:28
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0