scthan och dalkarlså

Var hemma från skolan idag. Lika bra tyckte jag eftersom att vi inte hade någon etik. Åkte in till stan med 1 bussen från Sikeå och traskade omkring i Umeå city med min älskade kusin johanna . Jag införskaffade mig ett par skor, underkläder och en skjortklänning. Bra kap tycker jag men förmodligen inte min plånbok. Hittade en jacka jag ville ha också, men självklart fanns den inte i min storlek så jag var deprimerad en stund. Jag vart kär i den.. ge mig den! spanar just nu på internet efter den. hoppas den finns :( Efter shoppingen tog vi en fika, det var mys :)

Kom hem, käkade middag och sen började det rivas igen. Fyfan vad det ser ut i köket alltså. Man blir på dåligt humör där nere, så jag håller mig i mitt rum. Blev lätt uttråkad så jag åkte till Dalkarlså där jag spenderade kvällen framför tv med Robert och mongokissen. Trevligt trevligt.

Nu är jag hemma igen och nu ska shortstoryn skrivas klart, för den ska faktiskt läsas upp högt imorgon i en liten grupp. Jag tycker inte om att läsa saker för folk, speciellt inte saker jag skrivit själv. men jag får väl helt enkelt lov >_<

Önska mig lycka till.

image226
dagens köp (minus underkläderna då)


2 kommentarer

malvin

SHOW US THE UNDERKLÄDERNA

nejmen bra köp tycker jag!

Datum: 2008-02-28 Tid: 23:20:04
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
johanna

jo, men peter ville också se den. så jag tänkte att, varför inte. fast nu blev det inte så, eftersom att han somnade i soffan innan vi ens börjat se den.

jag tycker du åkte hem med riktigt bra saker; så smiska din plånbok från mig.

Datum: 2008-02-29 Tid: 00:19:34
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0