slitna lördag

Jag sitter här med gårdagenssmink och slappa kläder. Känner mig mest sliten i hela världen.. Gårdagen var trevlig, om man då såklart bortser från tjaffsen och stockholmarna.

Kvällen började med att jag var arg för att pojkarna drog in till stan utan mig (missförstånd), sprang som en galning till bussen som visade sig vara 20 minuter sen. Handlade folköl på Ica och sprang till Haga till Matilda och Henke. Där började jag hinka i mig mina öl (hann med 2 st tror jag). Sara bjöd på lite vin också, hon är snäll. Vi gick ner på stan och in på O'learys. Där vare rätt trevligt.. Samuel ringde och lät panikslagen och frågade om min mamma var i Kittelfjäll och när jag sa ja blev han tokig och skulle dit och säga hej. haha. Pojkarna slog vad om mig som vanligt (Vem var det egentligen som vann nu då? STÖRANDE) och stället kryllade av 29 åriga stockholmare som raggade på mig och försökte få mig att ge dem mitt nr. Tyvärr kom dom hem utan det men jag blev ett telefonnummer rikare.. Det ska dock slängas nu, för han var äcklig och jag tog det mest bara för att han skulle sluta tjata. Mycket konstigt och roligt folk vare där igår.

Klockan 2 traskade vi till Max där Jennifer skulle hämta oss. Bilresan hem bestod enbart av diskusioner om våran vänskap. Skönt att få ha sagt en massa saker, tveksamt dock om det egentligen kommer bli någon ändring. Jag håller tummarna för det.

Väckarklockan ringde klockan 9 imorse, jag gick upp ställde mig framför den. Ett youtubeklipp visades framför mina ögon och jag stod där och asgarvade. (seriöst, håller jag på att bli galen? Hallicunationer? sjukt.) Kom ner och upptäcker att jag tydligen gjort 4 mackor som jag skulle ta med mig till jobbet. (Jag är smart när jag är full). Traska till jobbet och sitta där och plågas i 6 h innan jag fick fara hem.

Nu är jag hemma, i mina slappa kläder och gårdagens smink. Ska nog ta mig en dusch och städa lite. Sen kommer pojkar hit och ska se film med mig. Det blir mys.

långt inlägg som jag tvivlar på att ni kommer läsa.
Bye


2 kommentarer

malvin

Väckarklockan ringde klockan 9 imorse, jag gick upp ställde mig framför den. Ett youtubeklipp visades framför mina ögon och jag stod där och asgarvade. (seriöst, håller jag på att bli galen? Hallicunationer? sjukt.) Kom ner och upptäcker att jag tydligen gjort 4 mackor som jag skulle ta med mig till jobbet. (Jag är smart när jag är full). Traska till jobbet och sitta där och plågas i 6 h innan jag fick fara hem.

haha skrattade igenom hela detta stycke. hahah

Datum: 2008-02-09 Tid: 18:51:06
Blogg: http://sugochsvalj.blogg.se
johanna

tog du med dig dina mackor på jobbet? :p

Datum: 2008-02-09 Tid: 21:13:12
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0