slöa tisdag

Jag gick och la mig 12 igår vilket är nytt rekord för mig. Vaknade t.o.m. av mig själv klockan 7.40.. Dock kände jag mig inte riktigt kry när jag vaknade. Så jag valde att sova vidare. Nu har jag nyss vaknat. Ska sätta igång med Etiken nu (Läsa min bok) och sen blir det att skriva lite på short storyn innan jag ska och jobba. Måste försöka kirra någon middag också så jag slipper svälta.

Jag och mamma är förresten ensamma i veckan då Morgan är och jobbar i Sundsvall. Hon var söt och hade köpt glass åt oss igår :) Bara så att ni vet så älskar jag min mamma :)

Gick på stan en sväng med Sofia igår och pratade om det mesta.. Det var nice och skönt att få saker sagda! Träffade på Crilla som jag inte sett sedan han flydde från telecenter utan mitt kort och mitt kärleksbrev. Trevligt att se honom iallafall.. Fick även träffa Line vilket var fint :)

Imorgon kl 9.00 blire hårfärgning. :) tagga.


1 kommentarer

johanna

fuskar hon med dieten? :O

Datum: 2008-02-19 Tid: 15:13:30
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0