snälla snälla snälla snälla

Kan någon ge mig motivation och inspiration till att skriva min short story. Det här går inte och prestationsångesten är hög. Jag frågar mig själv varje dag varför jag valde Engelska C och varför jag trodde jag skulle klara det galant. Såg nyss ett mail från Gunilla om glosor till Spanskan som jag måste lära mig + att etiken ska vara klar imorgon men jag har fortfarande 200 sidor kvar att läsa ur boken. Jag önskar att den här berättelsen inte gjorde mig galen för det hade varit trevligt att kunna gjort dom andra läxorna så jag slapp ha ångest. Men tyvärr fungerar jag tydligen inte så.  Pricken över i:et är att jag mår sjukt illa och mensverken håller på att döda mig. Tydligen har vi slut på ipren så att döda verken går inte. Hejdå till sömn säger jag.


1 kommentarer

johanna

du fick ju till din short story riktigt bra tillslut!

Datum: 2008-02-22 Tid: 11:39:32
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0