Tisdag

image180



























Gårkvällen bestod av:
- god mat
- öl
- vattenpipa
- mys
- promenad till nattöppet
- godis
- cola
-sällskapsspel
- short story
- sömn

Det var en riktigt trevlig kväll och peter & johannas lägenhet är så fin! där kommer jag bosätta mig ibland då och då ;) riktigt centralt och härligt.

Idag har jag inte gjort mkt alls. mest slöat. Jag är sämst jag vet, men så är fallet. Hemma bjöds det på gómat och semla.. sen har jag mest bara gått runt och pillat navelludd. gjort ansiktsmask och sådant, jäävligt skönt.

Nu är tanken att jag ska se Kyle xy och sen kanske sova.
Kuhi-provet kan suga kuk.
hejdå


0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0