back in hell

image83

Då var man tillbaka igen. Sista terminen.. 6 månader kvar till studenten och paniken smyger sig på mig mer och mer. Så mycket som måste göras innan den stora dagen. Kommer man verkligen klara av det? Mitt första prov går iallafall av stapeln på Fredag och därefter ännu ett på Tisdag. Jag bara älskar att vara tillbaka.. eller inte.

Dagen var slö iallafall. Först religion och sen 3,5 h hål som jag och Bea spenderade i studion där vi spelade in diverse låtar Inklusive egenskrivna. Så sjukt roligt.. Sen vart det Spanska med en massa repetition inför vårat prov nästa vecka. Skjut mig!

Här hemma har jag inte gjort någonting. Haft videosamtal med ett annat land och sett nya October Road vilket jag äntligen fick hem efter många om och men. Imorgon finns det nya One Tree Hill att få tag på och jag kommer förmodligen gråta av glädje till detta underbara dubbelavsnitt som jag väntat på i evigheter nu.


2 kommentarer

Sandra

Wiiih! OTH :]

Datum: 2008-01-09 Tid: 00:29:18
Blogg: http://endratski.blogg.se
johanna

är strejken slut? :D

Datum: 2008-01-09 Tid: 03:30:31
Blogg: http://ilky.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0