barnkalas

igår började inspelningen av våran skiva. vi spelade in crying med aerosmith, eller en bit av den iaf. Jag tror det kommer bli bra! Åkte efter det till Alexandra där vi förfestade.. tog en taxi till sandbacka och jon där det blev karaoke och sen till x3m.

Inne på x3m var det ös och jag hade skitkul, av det jag minns iaf. dock fick jag nästan en hjärnskakning och blev även alldeles kallsvettig och höll på att svimma av några bloss cigg. Kan det ha något med att göra att jag inte haft nikotin i mig på ett tag eller var det för att jag var för full? äh, skitsamma.. jag lever iaf.

Blev väckt 10 imorse av pappa och jag var jävligt missnöjd och arg. Hjälpte ida att bada och gick och la mig en stund igen. Nu är det barnkalas här hos pappa.. massa ungar och jag har huvudvärk. Snart är det fika dock, så då borde jag gå dit och vara social..

Jaja, familjemiddag ikväll och sen rött.
hejsvejs



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0