caught in your trap

Sov sisådär 3 h inatt igen. Det börjar bli en vana nu. Är 3 h det enda min kropp tycker att jag behöver? Jag sov 3 h förra natten också men kunde trots detta inte somna igår. Sen hjälpte det ju inte att vissa var griniga och jag inte fattade vad jag hade gjort. Det löste sig iallafall.. (jag är så patetisk) I know I get caught up in your trap sometimes, but I'll be fine...

Jag missade bussen imorse, som alla andra mornar. Skillnaden med den här morgonen var att jag fann Anders stående med bilen utanför Rille som jag fick åka med till skolan.

Hade Engelska C imorse och vi skulle ha bokpresentation. Soffan gick tappert upp och berättade om en bok hon läst på svenska. Jag däremot kunde inte komma på en bokjävel.. Den jag läste senast var sista Harry Potter och den hade 2 st redan berättat om. Så jag sprang efter lektionen till bibblan och hämtade en bok som jag ska läsa till på tisdag då jag ska stå där och redovisa. Hatar redovisningar i klasser där man inte känner en jävel..

Åkte till banken på UF-tiden och fixade bankpapperna jag tappade bort.. Så nu kanske vi får in våran lön på kontot snart. Det började även pratas om mässan i mars. Jag hoppas till gudarna att vi får bo på hotell!

Nu har vi rättskunskap (prov nästa vecka.. skjut mig), sen blir det etik och spanska och sen bär det av till Beiz..

Snälla.. låt helgen bli så bra som jag hoppas den blir.



0 kommentarer




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0