ja må hon leva, ja må hon leva

Idag tog jag extra lång sovmorgon. Hade betygssamtal med Carina där hon berättade att jag skulle få VG i Svenska B. Detta kom som en chock för mig då jag enbart förväntat mig G. Det var awesome iallafall! Sen hjälpte Viktor Marklund mig med att plugga spanska eftersom att jag hade prov idag. Jag hoppas det gick bra.

Åkte ner på stan efter provet och inhandlade en present åt lillan. 2 halsband på rea.. tur att hon har en storasyster med mycket pengar >_< när jag blir rik ska jag ge henne hela världen. Pappa kom och hämtade mig på stan och vi åkte hem och inväntade släkten. Det blev fika och prat och mys. Alltid lika kul att träffa släkten :)

Pappa har tydligen hamnat i en 40 års kris och börjat spela gitarr. Tydligen har han bara spelat i 2 veckor men han är ändå lite små duktig. Haha, och han är så söt när han sitter där och plinkar på gitarren. Super koncentrerad och blir aldrig less. aaw, min pappa är allt för bra och söt han.

Nu har jag skrivit lite om Rosa Bandet till våran projektplan. Nu hade jag tänkt se nya Kyle och nya October Road innan jag går och lägger mig. Rep imorgon med bandet innan öppet hus på Torsdag och arbete efterskolan. ROCK ON >_<


bild1: Min söta kusin Moa med gitarren. Hon försökte förövrigt rita med en bläckpenna på min dataskärm. Jag lyfte bort henne och hon slängde snabbt pennan på mig och sprang iväg.
bild2: Tur att födelsedagsbarnet ser lycklig ut.
bild3: Släkten
bild4: Pappa och gitarren. Han är besatt :P


2 kommentarer

rasmusss

det kommer inge snö innan helgen, men nog ska du få åka på en tur undervintern.

Datum: 2008-01-16 Tid: 12:07:00
Blogg: http://rasmusss.blogg.se
lina

när jag blir rik ska jag ge henne hela världen.

Gulligt!

Datum: 2008-01-17 Tid: 00:27:44
Blogg: http://sunnanvind.blogg.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Emelie Westin, 21, bor i Greenfield, England med min pojkvän sedan dryga 2 år tillbaka. Jobbar på fabrik, men funderar på att studera. Umgås med vännerna, går på puben, lyssnar på musik, myser med pojkvännen, läser alldeles för mycket och älskar mina tv-serier. Här får ni läsa om min vardag på landsbygden i England.

RSS 2.0 RSS 2.0